Sinem

Hoe maakt Sinem het verschil?

• Bachelordiploma communicatiemanagement en master Bedrijfskunde behaald

• Uitstekend 3-talig: Nederlands & Frans vloeiend, zeer goed Engels en goed Turks

• Woonachtig te Kraainem, flexibel inzetbaar in Brussel en Vlaams-Brabant

• Sinem is een brok positieve energie en doorzetting

• Verder is ze een heel plichtsbewust persoon.

• Ze heeft 3 succesvolle projecten achter de rug met uitstekende referenties: HR en payrolladministratie binnen MetiSelect (intern), Customer service medewerker (Monizze), Management & HR assistant (Smulders)

• Intelligente jongedame die snel zaken oppikt en nood heeft aan voldoende variatie

• Ze is sociaal erg sterk, fijn in de omgang en krijgt energie van menselijke contacten

• Op die manier is ze multi-inzetbaar in verschillende functies en domeinen: Customer & Sales Support, functies binnen HR & payrolladministratie, (coördinerende) functies binnen administratie en organisatie, Marketing & Communicatiesupport, hybride functies tussen Sales & Marketing, als Management assistant, enz.

Hoe is Sinem op de werkvloer?

• Sinem is heel open en levendig en zal snel contacten leggen in een nieuwe omgeving

• Als ze voelt dat de mensen rond haar oprecht en vriendelijk zijn en haar aanvaarden, bloeit ze meteen open en zal ze zich goed voelen om snel zaken naar zich toe te trekken

• Ze is heel aanspreekbaar en kan goed om met feedback

• verder heeft ze het vermogen om onder druk te presteren en kan haar stressniveau goed onder controle houden

• Ze is professioneel in contacten met klanten en andere partijen

• Ze fungeert als een vertrouwenspersoon en vindt het ook fijn als ze eigen verantwoordelijkheden krijgt van haar manager om deze zelfstandig te kunnen volbrengen. Kortom vertrouwen krijgen dat ze niet zal beschamen, integendeel

• Ze komt graag to-the-point en is concreet in haar manier van doen

• Ze is een teamplayer en werkt graag samen met mensen die naar een gemeenschappelijk doel willen toewerken

• Ze is open-minded en wil heel graag bijleren en haar vaardigheden blijven verder ontwikkelen

Beschikbaarheid

Beschikbaar vanaf 19/05/2025

Regio

Brussel & Vlaams-Brabant

Domeinen

HR officer, HR & payroll administratief medewerker, Customer service officer, dossierbeheerder, management assistant en office support medewerker, sales support, marketingmedewerker

Laat hieronder je gegevens achter en we contacteren je onmiddellijk!

Bedankt voor je aanvraag. Deze werd goed ontvangen. We nemen onmiddellijk contact met je op!
Oeps, er ging iets mis! Probeer nog een keer.

Laat je bedrijf groeien met het juiste talent

Heb je nood aan stelselmatige groei en kan je hulp gebruiken bij de aanwerving van de juiste profielen op lange of korte termijn? Onze experten helpen je graag verder.